Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Ohlsson - 19 mars 2010 14:51

Vaknade vid 06.30, sov lite till men vaknade igen efter en stund.Stel ont i kroppen. Sakta mak upp till soffan glodde en stund på tv .Sen frukost inga melitta påsar-inget kaffe skit morgon  

Mer tv nu var allting bara bajs för att uttrycka sig barnsligt men ändå.Telefonen ringer hundpromenad ja tack, det är skit här har inte fått kaffe, och är stel som en pinne.Räddaren har melittor med sig .....TACK..... så när kroppen fått en runda i skogen och mjukats upp,kunde jag köra hem till kaffehurran.Gott

Bakade en citron paj lite mörk i kanten men hoppas på god smak.

  

Full av koffein så blev det matbröd också.Ett ljust med honung och  torkade aprikoser i.

Imorgon sak jag nog testa om det går att spåra någonstans,känner ett stort sug.

Idag blev jag pinsamt medveten om att Embla har noll signalkontroll på kryp.

Hon kan bara om jag står vid sidan i position.Framför nej, längre bort nej.Ja det blir så ibland när man har bråttom ,på det igen ska vi.  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards