Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Ohlsson - 3 mars 2010 16:12

For vi även idag.Perfekt Balder väder, inga pollen än  och lite kallt gillas.Bjöd även lite lekinviter till Embla,vilket han strax ångrade igen.Men då var häxan i gång ,slitande, tuggande ,bitandes fast i hals skinnet.Brottning ner ska du din lus.Jag peppade Balle som tusan att säga ifrån,ett litet lyft av en läpp och en rynka på nosen, inte på långa vägar nåt som Embla brydde sig på.Han är så söt ny taktik,lukta länge på snöfläck.Embla kollade en liten stund sen inget intressant .Då tar Balder en pinne...... och ve och fasa alla pinnar i skogen är mina ropar Embla förstört.Kommer störtande.... jag ska ha den din jävul den e MIN.Balder släpper när yrvädret är en meter ifrån.Strosar stolt iväg men man ser att han tänker, där lurade jag den dumma blondinen igen.Idag ska jag ha en älsklings rätt till middag rotmos så jäkla gott.Pelle får bruna bönor gillas bättre.Igår satte jag en surdeg som jag matar, på fredag är det tänkt att användas till bröd .Spännande jätte många år sen jag baka surdegsbröd.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards