Alla inlägg under januari 2015

Av Ohlsson - 18 januari 2015 21:08

Firat min födelse dag i dag. Och sitter nu med ett glas rött och njuter.Jag är vid 56 års ålder fortfarande barnsligt förtjust i paket och överaskningar.Jätte glad över alla mina presenter och en trevlig em med nära o kära. Maten o kakan blev bra och smakade gott.Det blev portergryta och kladdkaka med mandelmassa och hackad chocklad. En skön promenad på fm med kompisen ,där vi konstaterade att vi var lyckligt lottade som är friska.Så då kan man skita i hur läggandet under gång fungerar   Skönt att få perspektiv på saker ibland när man snöar in på negativa tankar.


Av Ohlsson - 3 januari 2015 21:32

 

Ska inte glömma denna bruden.Hon ville mycket, men det gjorde ont och tog emot.Ganska trött och inte så glad.Sur över allt som hon  inte orkade eller kunde.

 

Välkommnar denna som vill och kan,men det är inte så viktigt längre.Glad och pigg har sällan ont.Prioriterar nog annurlunda.Ska bli spännande att se vad 2015 har att erbjuda.

 

Och så detta lilla gäng som för varje gång det träffas funkar bättre o bättre tillsammans.

Detta blir året då Embla går i pension och jag o Myrrah har tusen planer.Men vilka ska vi välja.Härligt med en så mångsidig hund.Gäller att ta reda på vad som lockar mest?Men en sak vet jag, vi ska ha roligt har vi inte det då är vi fel på det.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards