Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Ohlsson - 4 mars 2010 17:07

Filmad i går på träning., Och ja det ser bra ut,tänk vad lite envist slit kan göra.JIPPIE

9 minus idag på ströv promenaden, mysigt med hundkompis.Kokt soppa idag och matar envist min surdeg, längtar tills imorgon när jag får prova baka av den.Som ni vet och känner till så har jag lite kompisar ,djävular och monster och så.Har också en del konstiga (vanliga vänner)  Åsa kärringen är en av dem.Här kommer en hälsning till henna.Om hon nu inte lever i radioskugga där vid åsensfot.

.http://www.youtube.com/watch?v=XfXAaFkK8sY&feature=related

Samtidigt så är jag väldigt bizzy i April månad, alldeles otroligt upptagen alltså.  För er som inte fattar skämtet handlar det om kasedans.Och det är min stora fasa och jag blir lätt aggresiv av bara tanken på fulla karlar som bjuder upp.

Men det är klart  chansen att bli uppbjuden har väl avtagit en smula med åren.

Men jag är inte mycket av en gambler så det får nog vara.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards