Alla inlägg under oktober 2014

Av Ohlsson - 29 oktober 2014 08:57

Nu börjar det kännas höst.Vi har kommit igång med inneträningen, och jag är impad av lilla brun.Fungerar väl i den lite tajtare innemiljön.Vi tampas med momentet platsliggning ännu så fort det känns lite säkrare ska vi ut i 1:an och 2.an.Vi har kört ett appellspår men utan så många pinnar(skumt att de glömt dem):)Men fått titeln RLDN rallyn är perfekt störnings och tävlingsmiljö träning.Mycket folk och hundar i klasserna,tält och sånt intill banorna.Vi har tränat agility och har planer på testa blåbärsklass i höst.De två sista spåren har även innehållt pinnar :) Och vi körde ett uppletande häromdagen det var väldigt länge sen sist .Men fast jag var beredd att gå tillbaka, så kändes det som kunskapen var kvar ,Nu ska vi bara jobba vidare.Embla har delpension över vinter och så ser vi om vi tar tag i rallyn till våren igen.Pysslar under tiden med köksrallyträning,promenader och uppletande.

Jag då? jo har tappat 27kg hitills och mår mestadels bra .Har hittat vissa saker som jag inte kan äta.Och blir då skitsjuk i ordets rätta bemärkelse.Går över på ett par timmar men är inte så kul.Sen går jag ner mig emellanåt och blir alldeles slut och trött.Enligt Pelle så blir jag  blek o grön.Ett mönster jag hittat här är att slarv med dryck och mellanmål,i kombination med mycket att göra,slår tillbaka väldigt fort nu.

Just nu fick jag en förkyling och feber i en sån period ,den slog till på e sätt som man inte var van vid.Men i det stora hela mår jag toppen.Hoppas på ca 10 kg till ner.Men det får gärna ta fram til nästa sommar.

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards