Alla inlägg under februari 2016

Av Ohlsson - 27 februari 2016 14:37

2015 år stora grej var ju att bli mormor.Det påverkade mig mer än jag förväntat.Två härliga gossar föddes i november.

På hundfronten fick vi RLDF jag och Myrrah.Startade också avancerad klass och kom på att vi behöver träna mer högerhandling och kedjor ,uthållighets träning och sådant pyssel.För blir det svårt blir det ljudligt  .

Började tävla agility i april och hade som årets mål att springa nollade lopp.Det har vi gjort  och fattas bara en pinne i agilityklass sen blir det klass 2.Varit på härligt läger , gått två mycket bra lydnadskurser.Hundratio procent och Åbk stod för vars en.Ett antal trevliga föreläsningar.Men bäst av allt alla trevliga promenader med hundfolk,agilityträningar med goda vänner på olika ställen.För visst är det kul och tävla men alla goa skratt och lyckade träningar ger så mycket .

2016.

Vad är planen.Ja barnbarnsmys.Träna, tävla och om jag har riktig tur så kommer det en brun valp till våren.För Jon och Albin måste ju ha vars en brunböna att hjälpa mormor att rasta.

Hoppas också på att hitta ett jobb med bättre arbetstider.  


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards