Alla inlägg den 24 november 2011

Av Ohlsson - 24 november 2011 14:49

I vedby idag anfådd och svettig värre.Gått ner 2hg till denna vägning inte mycket men ner.Stack ut till Söderåsen i går och körde lite lydnad.Apportering med dirigering nu svårt igen.Inte dirigeringen utan tempot till kon.Mala på är nog modellen och hålla sina kriterier ,snabbt till kon. Ska köra 2 veckor med apporterna ute men ej hämta så de minskar i värde.Fritt följ,fjärr stege och så tunnel och däck på agilitybanan.Då blir hon alldeles ding och lite stressad.Taskiga jag slår då om och passar på att köra frittfölj igen,koncentrations övning.Kul att träna på olika aktivitets nivåer.Imorgon ska jag och husse putsa fönster och sätta upp julgardiner.Eftersom mitt tålamod tar slut vid fönster nr 2   så ska vi hjälpas åt ,Pelle är ju tålamodet personifierad och tycker jag har bråttom och slarvar fattar ni.........inget jag förstår  Lördag pyssel hemma och söndag barndop.Har köpt present idag och tror den gillas, om inte nu så senare.

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards