Alla inlägg den 22 november 2011

Av Ohlsson - 22 november 2011 16:01

Alla har vi våra beroenden jag ock.Ska villigt erkänna att jag blir så på av hundträning,om det går bra vill säga.Och det gör det för tillfället.På min plan här hemmavid:) snart dags att flytta ut de nya momenten till mer störiga platser.Idag gick både kon ruta och kon apport bra.Fjärren har mindre låsningar och fria följet blir aldrig hundra men lite bättre .Har gett med mig ang helt om och svänger nu vänster,vänster, hoppas att domarna inget har att säga om det.Får Embla i en mycket bättre position direkt, och helheten blir snyggare.

Snygg tyckte jag denna bilden blev tagen i förra veckan då det var frost.

 

Moffe har kommit hem från sjukan och det går bra.Jag har tagit svåra beslut och känner mig nöjd med dem.Tog avsked av en gammmal man i fredags fin begravning, och jag kom på att nu kommer nog ingen att kalla mig Åkesa Kalle mer.Så rullar livet vidare men ur ett annat perspektiv.............


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards