Alla inlägg den 9 november 2011

Av Ohlsson - 9 november 2011 18:01

Fast idag flyttade vi ut ,med oss tog vi marchall hållarna som iklätts tröjor! min hemma grupp.I brist på träningsvänner duger dom bra.Funderar på att ställa ut grannarna,kan väl gör dem en tjänst nån gång.Skämt å sido nu körde vi både fram och före.Fram - galopp till  matta 5 m innan gruppen repetera ca 8ggr klick godis.Sen Före- sakta gång till canis target repetera 8ggr.Ska köra dessa ett tag sen börjar baklängeskedjningen.ska bli så spännande.Var duktig idag och satte höga kriterier och höll dem.

Körde nerlägganden och dutt på nostarget gav väldig aktivitet vet inte om jag vill ha det .Testar igen i morgon kan vara nyhetens behag.Men om jag bara kör lägganden så ska ju inte själva krypet påverkas.Fjärren har jag börjat baklänges kedja,inte dumt alls finns ingen anledning att fara framåt när belöningen kommer på sista delen uppsittet.Gräver efter visdom i min Canis bibel, satan i gatan om inte lusten infunnit sig igen.Jobbehelger ggr 2 är sjukt trött men det går väl vägen det också.

 

Bjuder på en sommarbild tagen vid Alestenar.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards