Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Ohlsson - 30 oktober 2011 18:09

Känner mig lost utan mål i sikte.Hade ett mål med min hundträning, men har börjat bli pinsamt medveten om att vi når nog inte dit.Vad ska vi då ha för mål?? kan man o ska man vara nöjd här med det vi åstakommit.Vi tog oss till Elitklass. För att vara garanterad ett cert måste man ha 9:or i snitt hur gör man då??Så idag bröt jag redan efter spåret fast vi gått runt.Jag kunde inte för mitt liv åka till bruks och visa min lydnad,när gubbarna på morgonen flabbat om att ett kryp betyg 8 lär man in på 5 veckor.Fan jag har hållt på i flera år och får 5-6.Jag kände bara att vi har inte här att göra ,upptar en plats för nån viktig typ som ska ha SM poäng.När sen domaren är dödsstressad och snäsig fast jag inte sölar vid påsläpp så försvann lusten helt.Selade genast på min hund när bilen kom och var beredd men nån minut får man väl ta. .Ja ja hon hade väl ingen bra dag.Och jag tappade huvudet och slarvade med ritualerna.

ANg tappat sug så gäller det inte godis och socker ,det är min drog.Ja ja får väl ta ett tag i vinter, med det beroendet.Så en sur jävla dag har det varit, nu får nya beslut tas träna bruks eller inte.Träna hund eller klappa hund.Börja knyppla eller annan sysselsättning.Mors


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards