Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Ohlsson - 8 oktober 2011 10:01

Har ju inte skrivit något om Svartbergs.Som vanligt var det toppen träning i 2.5 dag.Fint boende och trevliga människor.Kent och Niina är verkligen duktiga och får ni tillfälle att träna för dem gör det .Värt varenda krona.Min favvo är Niina,men Kent kommer inte långt efter.Att träna en dag för var och en är ett kanon koncept.Det är härligt att känna att vi utvecklas ,och nu ska vi ge oss på elitmomenten i lydnad och bruks.Drog på mig en förkylning, och har legat lite lågt några dagar men nu är vi på gång.Valpkursen är snart slut kanon trevliga som tränat bra mellen gångerna.Men nu pausar jag kursandet för egen träning,och tar något till nästa år.Blir alltid lite körigt att få till det på kvällar, när man nästan bara jobbar kväll.Undrar om dagkurser är något för våran klubb.Dagens träning blir stadga i sitt stå och ligg inför dum zätat.Något kryp och frittfölj.Har spelat in kommendering på min mobil och kan gå efter den.Igår var det fältspår och det är svårt.Jag måste få till fler, missade slutet.Och jag läser min hund mycket sämre,och hon är mycket flygigare på fält.Känns som annorlunda teknik inte så i kärnan.Ännu en bild av vandrarhemmet i Gimo.Husen kallas Amerika husen efter arkitekten som kom tillbaka från Amerika till Sverige.Stora villor till viktiga personer en gång i tiden.

 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards