Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Ohlsson - 14 oktober 2011 08:13

Är svårt sa Embla,och missar en pinne.Jag behöver tips på hur man får henne att ligga mer i kärnan även här, hon är för vid slår från sida till sida.Bromsa ???

Annars var gårdagens spår inga större problem lite små missar, ganska vid i vinklarna.Men förutsättningarna är väl annorlunda på blåsiga fält.Träna mera behövs.Jätte bra träning på klubben på kvällen, ganska folktomt på plan.Det är ju lite trist,och ingen från valpkursen hade vågat sig ner fast vi talat om det.Har börjat i en bantar klubb smalare Åbkare.Väger in oss varannan torsdag på klubben.jag väger mig hemma för min vikt är inte offentlig.Hade lyckats att gå ner 0.8 kg fast det festats en del på tårta och gott.Målet är att tillsammans gå ner en medlem ca 80kg.Kan ju kännas lite taskigt vi behöver ju medlemmar:)Mitt mål sträcker sig fram till sommaren den 17-7 ska det vara uppfyllt.Har kommit med på tävling i Simrishamn,lite illa för coachen har varit i tyskland dagen innan.Får se om nånannan kan coacha.Nu ska jag ta tag i helgens långa arbetspass.Har laddat i två dagar med massor av sömn.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards