Alla inlägg den 15 september 2010

Av Ohlsson - 15 september 2010 16:13

Så långt var dagens spår (bra med stegräknare) 7 apporter 2/3 i fin granskog resten i bräske sly och det nyhuggna partiet.Liggtid ingen gick det nästan direkt.För när jag kom tillbaka hade varit ensam när jag kom, så svämmade nu parkeringen av gubbar o gummor med korg.Så mycket förledning ville vi inte ha så rädda vad som räddas kan.Spårupptag ja där har vi en nöt att knäcka (Min hund som aldrig skulle bakspåra) Resten måste upplevas alla pinnar in och inga bekymmer med de olika terrängerna idag.Jo matte som hade fullt upp med att hålla sig på benen.Fy för nyhugget och alla kvistar.Sen ett improviserat uppletande hade sett folk med korg och hund i ett visst område så jag slängde ut 4 föremål där.Gick bra förutom att hon dissa en medicinburk i plast aja baja.Tog den till sist, men den får ut flera gånger.Sen gick vi rundan så Balle hoppsan också fick röra på sig.Träffade häst och fler svampletare.Avslutade med lydnad på parkeringen.3 timmar var vi ute så när vi kom hem sommnade vi alla tre.Brödbak och middags lagning sen ska jag softa hela kvällen.Tror jag har en slurk rött kvar kan ju inte stå så och förgås. 

Ovido - Quiz & Flashcards