Alla inlägg den 13 september 2010

Av Ohlsson - 13 september 2010 11:03

Med start i fredags köksfix lite bakning och matlagning, dukning och så.Sen kom den stora dagen som flöt ganska bra,att vårt hus kan svälja så många människor.Och vad de alstrade värme.Med 5 extra bord så hade vi fixat sitt platser till alla (tror jag).Kidsen nöjda med dagen och vi också.De enda som protesterade var min ben och fötter.Fy tusan så ont på lördag kvällen.

Söndagen bestod av fixa tillbaka bord och lite städning.Sen bar det av på barndop liten Stella döptes.Söt som tusan är hon och trevligt var det.Sen åkte vi till Hbg och lämmnade av Bella.

Idag fick kroppen ligga kvar i sängen en stund extra och en runda på spikmattan innan jag fick upp,la mig sen en stund igen och spikmattade lite till.Så nu kaffe och till skogs det är mitt element låååångt ifrån kastrullerna.

Ovido - Quiz & Flashcards