Alla inlägg den 2 september 2010

Av Ohlsson - 2 september 2010 09:46

Tror man ju bor här men så är inte fallet bara husse e drabbad.Men tittar man sig omkring så tror man att vi skulle vara nakna.Hur många strån har en hund nån som vet???Jag har iallafall mängder i huset.Lite skumt hundarna brukar fälla tidigare på sommaren.Ur led är tiden.I dag kompar jag lite är lat som sjutton.Ska på möte i em.Så lätt lockad i mitt sinne att komma från jobbet en stund,och älskar sovmornar.Idag varade den till 05.10 sen var det omöjligt att sommna om .Upp och uträttade naturbehov.Vad fan är ett naturbehov? och varför heter det så?Jag slog en drill vadå drill??Ja jag tror ni förstått vad som stod på så jag utvecklar det inte mera.Somnade om en stund till 08.Igår hade jag en bra hundträning.Tycker ju att jag kört fast och hammnat på en platå.Kanske kan vi komma ur den.Vill ha henne speedad under kontroll.Träna träna .Ikväll ska vi på invigning av rastslingan på klubben och har nog övertalat husse med Balder också.

Det är en kanon gjej för där har varit tråkig rastmiljö.Heder till dem som kom på tanken och de som förverkligade den.  Nu ska jag dra til skogs en stund måste bara väcka di gula först.De sover fm en rest sen jag bara jobbade natt då hände inget innan kl 13.Så lätt man formar dem i sina vanor och för den delen ovanor .Känner inget som helst sug efter den 3 hunden längre de som jag så gärna ville för nått halvår sen.Nä den dröjer nog.Ska snart åka på tränings tur en kort och en längre.Kul och inspirerande.

Måste  bara berätta, tränade en stund på strövet jättenöjd.Körde tungen med lite hets att jag också sprang med o skulle ta den vilken fart och vilket gripande YES.

Sen lite störnings träning av matte ville träna efter promenaden men det satt två gubbar från Helsingborg  och hade lagt spår .Den ena puffade på sin pipa   .Skit tänkte jag men sen ändrade jag tanken tog ut min hund och körde lite.Så nu har jag tränat när de satt o såg på hur FARLIGT kan de då vara att de tittar på tävling.  


Ovido - Quiz & Flashcards