Alla inlägg den 6 december 2010

Av Ohlsson - 6 december 2010 10:31

Helgens eskapader tog ut sin rätt.Lördagen promenad med Åbk, julmarknad med Sara på Fredriksdal, 20års fest i Stidsvig.Och hua vilket gott vin de bjöd på.Eller var det så länge sen jag tog ett glas vin till maten.

Söndagen1.5 timme långeprommis i Perstorps skogarna i snöyran.Lite fix vid Tanjas o Henkes hus,Och leverans av Sara till HBG.Inte bästa vädret o vägbanan typ.

Så ganska slut på sönkvällen, min opererade axel  strular lite, har tappat hundmatskålarna 2 ggr denna vecka.Och mina knän har ju väckt mig vid 3 tiden om morgonen några veckor.Så i går kväll blev det spikmattan och 2 smärt stillande vid läggdags.Yes jag har sovit hela natta till 08.00 i morse.Bra för nu ska jag sova jour två nätter.Hundträningen har legat på is några dagar eller rättare sagt snö.Längtar till onsdag och boulehallen.Tänkte börja med ett nytt moment apportering med dirigering.Och så höger om halt och march.Fortsatt rumpa in gäller.

Ska fortsätta med att vara vaksam på kolhydraterna, kände direkt ett sug efter lördagens vin och glass smakning, som gjorde att en del dåliga val smakades på söndagen.Nu blir nästa fuskedag 24-12 för utan Jansson vill jag inte vara.

Ovido - Quiz & Flashcards