Alla inlägg under juni 2010

Av Ohlsson - 2 juni 2010 21:16

+ Balders  prover bättre och vi avaktar ser om han håller sig så här, de låg nu precis på gränsen godkänt.Kanske bara är mag och tarminflammation, tiden får utvisa.

+ Husse  ska få sjukgymmnastik för sina besvär i handen (Och jag kan tillsvidare glömma alla otäcka neurologiska sjukdomar jag funderat över:)

+ Lagom sommar varmt idag.

+Jag tror alla fick nåt bra med sig på spårkursen i kväll.

+Jag hittade en ny väg till veterinären idag:)


- Luk i rabatterna

- Ingen hade kvällar över att låna ut.

- Jobbehelg igen.

- Reserv nr 14 i Nässjö:(

-Jobbar Midsommar afton.

- Pallar inte banta.

                               Ilands problem ja visst men va fan!!!

                               



Av Ohlsson - 1 juni 2010 09:49

Hjälpte en klubb kompis med avslutning på hennes kurs.Trevligt glatt och inspirerande,unga hundar unga människor.Börjar kanske bli gammal, för den sprudlande känslan infinner sig inte så ofta.Hoppar över en träning i dag, träna 12.00 3 mil bort börja jobba 14.30 Min kropp vill inte ha såna stressdagar längre.Då blir jag yrslig,ett säkert tecken.Det är nog klokt att lyssna på sin kropp.

Jag lider brist på kvällar nån som har över? Känns som om alla kvällar lätt blir upptagna.På torsdag ska vi ha planerings dag på jobb.Fick samtidigt en tid till min vaccination,men jag får springa ifrån en stund kan inte hjälpas.Jag vill inte missa sprutan och de hade väldigt ont om tider på vårdcentralen.Så sen står vi rustade,kennelhosa,tbe,valpsjuka och allt vad de nu e som vi är skyddade mot, jag och doggsen.Balder har fortfarande inte kräkts och verkar mer nöjd med livet.Illamåendet som drabbade honom ibland har inte synts till på ett tag.Det frenetiska slickandet på exempelvis ett ben, har upphört.Skönt för honom. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards