Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Ohlsson - 16 juni 2010 22:14

Visst e hon vacker en dubbel variant.Njuter varje dag av att hon gästar just min trädgård.Och idag när stora delar av dagen gått i lugn o ro tecken så gick jag ut och förevigade henne.Kurs avslut i kväll nu stundar ledig sommar. Skallen har lugnat ner sig med snurrandet.Tack o lov vill jag ha bergodalbana så finns det tivolin. 

Av Ohlsson - 16 juni 2010 09:00

Efter nån timmes sömn på soffan igår så vaknade jag med våldsam yrsel.Typiskt drag av min kropp, reagerar ofta så när jag slappnar av.Eskalerade när jag böjde mig och skulle ta upp hundmat  då kom kräkningarna.Det verkar som jag funkar lika som de som har migrän, men jag blir yr i stället.Idag  går allt i slow motion.Inga häftiga huvudrörelser här inte.Men det brukar släppa efter nåt dygn.Ska ha spårkurs avslutning i kväll men planerar om så deltagarna lägger sina spår själv,hade en annan plan från början.Instruktörs kompis kommer och kan gå med om jag fortfarande inte är på full gång.Får nog tänka mig för så jag håller mig lite lugn i helgen.För sen har jag mina jobbigaste jobbe veckor framför mig igen.Fattar inte hur dagarna kan gå så fort.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards