Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Stanna karusellen.

Av Ohlsson - 31 maj 2010 12:09

  


Jag vill hoppa av.Så känns livet just nu.Mycket kuliga saker händer, men alldeles för tätt in påvarandra.Dessutom vill de på jobbet att jag ska infinna mig där också, och lite mer än vanligt.Borde man ju vara tacksam för eller?? Har just nu ialla fall lyckats prova min kjol och kavaj sen ifjol. den passar JIPPIE.Så sparade jag några timmar i affären onsdag em eller torsdag kväll. Och nu slipper jag gå rumpebar på Filles student.Är jätte säker på att min systerson uppskattar att jag kommer.Men vilken tid FILLE?

Tanja ska examineras på fredag den 4 och den dagen lyckades jag byta så jag kan vara med.Full rulle alltså.Idag har jag lovat mig själv att dra ner på saker 2011.

Hoppas kunna hålla det , har ju som sagt svårt att säga nej.

Idag har jag hämtat Balders medicin han ska äta folsyra i 90 dagar till en början.Och köpt mer mat, så nu får han heta guldklimpen för billigt är det inte att hålla honom frisk.Sprutor, piller och specialmat.Som vilken penisionär som helst  

 
 
Ingen bild

Puff

31 maj 2010 14:05

Men han är helt klart väde det, balder alltså. Fille ponken får väl klara sig utan oss om han inte ens kan ta reda på tiden :-)

 
Ingen bild

syster yster

31 maj 2010 14:53

Vi är jätteglada att du inte kommer rumpebar! Men i och för sej hade det kanske varit en god stämningshöjare!! Tänk vad man är olika... du njuter när du slipper handla, jag njuter när jag FÅR handla. Hmm...
Filip hör av sej ang tider!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ohlsson - 14 februari 2019 14:48

Saker blir inte alltid som man tänkt sig.Utmaningarna kanske blev för stora .Förutsättningarna var kanske inte opptimala.Ja orsakerna är många och långa och de tänker jag inte dryfta här.Men för mig blev det klart att mitt nya jobb som jag började 1/...

Av Ohlsson - 15 januari 2019 15:42

    Igår på min födelsedag for vi till stranden.Planen var Alestenar tänkte det kunde vara häftigt vid denna årstid,Men en halkig morgon, så planen ändrades till Ä-holm och sibirien. Det blåste förskräckligt underbart  .För mig som behövde rensa ...

Av Ohlsson - 13 januari 2019 13:54


 Idag händer det viktiga saker vi badar dinosaurier. Och det passar ju för mormor är ju typ från juratiden. Visst är det härligt att slabba med vatten, måla målarbok och bygga pussel. De två unga herrarna har ju lite olika önskningar.  ...

Av Ohlsson - 4 juni 2018 07:41

Nu har vi betat av ett av förra årets mål RLDF   . Vi hade uppflytt i och med en 100poängare,men vill ha titeln också. Så vi dammade av oss och anmälde till två klasser.Denna fantastiska hund som inte kört rally på ett år.Vi tränade med skyltar en gå...

Av Ohlsson - 20 maj 2018 23:10


Så länge så jag glömt lösenordet för bloggen.Vad händer här då.Ja Myrrah har tävlat en klass två  agility efter 13 månaders uppehåll och rehab träning.Det känns väldigt kul.Blixtra har tävlat klass 1 agility, det går undan,vi måste bli lite mer samst...

Ovido - Quiz & Flashcards