Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Ohlsson - 10 maj 2010 09:05

Tänkte ha en kampanj på den här rackaren.10000 steg om dagen är mitt mål.

Vet ni att för att gå  bort en pizza krävs 24000 steg.opppps

Kampanj pratade vi en del om hos Svartberg,kampanj på moment.Träna dem flera ggr om dan i flera veckor.Jag har tänkt ett ryck till med fria följet ,fick en del nya tips att öva på.Sen krypet på mini kampanj.

Nu är det 10 veckor kvar till semestern,inte illa tänk att vintern försvann till slut.Jag kom med som reserv i Kind, och har lämmnat återbud.Svårt att vara reserv på en tävling så lång bort.Man hinner ju inte på morgonen, och åka för ett kanske hade vi ingen lust med.

Känner att jag får nog damma av lydklass 3 moment och se var vi står där.det finns ju en hel del tävlingar i sommar i lydnaden.Så får brukset vara till hösten.

Nej mina vänner nu får det vara slutbloggat för idag, jag ska traska en runda. 

                             11816 steg blev det idag:)

Ovido - Quiz & Flashcards