Alla inlägg under maj 2012

Av Ohlsson - 11 maj 2012 18:39

  

NU är här fullt.Sara checkade in i onsdags och nu kom Embla hem idag.Sara har opererat bort spik  o plattor i foten och Embla sina diskbråck.

   

Av Ohlsson - 9 maj 2012 14:37

Vickulas Piraya gick tyvärr tom så ingen valp.Det sög ett par dagar.Men nu har jag nya planer på gång.Efter att ha kollat in lite bc så är planen tillbaka på Kelpie.Så kanske det kommer en tik ialla fall till sommaren.Nya linjer ny kennel.Inte som jag tänkt från början,  men för den skull kanske inte sämre.Och Vickulas finns ju kvar till senare om det skiter sig här också.Eller till 2016 vem vet vad man gör då?

Jag vill gärna ha en valp i sommar.Embla verkar ju inte helt ok.Återbesök i morgon och nu får vi kolla vidare vad det kan vara.Och att bara klappa hundar är inte min grej.Jag vill träna dem också.

Varit hos Svartberg och tränat långsamma saker.Det var bra, men urtråkigt att inte kunna träna fullt ut och fart moment.Men jättekul att träffa de andra i gruppen ,umgås och dricka vin.

Går kurs hos Kernholm samma sak där trist att Embla inte är ok.

Idag har Sara checkat in på pensionat Solhaga alltså Betstigen 10, hon har opererat bort spik ock plattor i foten.Förhoppningen är att kunna springa och inte ha ont.


  Ny variant av transport av hundträningsaker.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards