Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Ohlsson - 11 juli 2011 09:03

Inte mycket men en del har hänt.Var och tävlade i Eslöv trots att händerna skakade vid lottningen så tog jag mig samman och genomförde en tävling.Vi nollade några moment så poängmässigt var det inge bra.Men självkänslan fick en boost i rätt riktning.Jag kan om jag vill va en trygg matte på plan.

Sen på kvällen fick vi rejält styk i kubb.Men vi ska träna hela semestern:)

Söndag spårskogen 3 timmar Embla har inte spårat på länge.Så hon var vild och vacker men ingen spårhund.Det bekymrar mig inte denna gång ,nya tag i  veckan.Sen slog vi till med 2 timmar till i skogen denna dag, svamp stod på schemat.Husse Balder och matsäck med .Nån liter till blev det o god fika .Idag känns kroppen mör ska ni tro lite trädgårdsfix ska det iallafall bli.

Ovido - Quiz & Flashcards