Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Ohlsson - 1 juli 2011 11:15

Träningstävlade igår nöjd fick det filmat.Missade fjärren men den är för tillfället kass och ett problem att lösa, missade också vittringen tråkigt, och inte så väntat trodde vi kommit en bit men den.Men känslan fanns där .Nu ska jag stoppa Borås tävlingen och Kristianstads tävlingen lång ned i en säck för minnen att glömma.


Nu till kuliga saker  .Jag handlade i torsdags 3 kassar hem och öste in dem i kylen.Tänkte nog att nu kommer Pelle att möblera om.Och vad tror ni händer så fort människan öppnar kylen så stuvas det om.

Jag undrar och han svarar att han inte ser den röda tråden????????

  Det gjorde faktiskt inte jag heller.Men nu är det ordnat och jag kan nöjd köra till jobbet idag.Den röda tråden finns och syns i kylsåpet  

Trevlig helg på er där ute.



Ovido - Quiz & Flashcards