Alla inlägg den 5 april 2011

Av Ohlsson - 5 april 2011 08:24

Ledig dag igår ingen större plan.Tack det fixade Embla, städning fick det bli på schemat.Rastade som vanligt och igår var hon tokig på att hitta bajs.Efter halva rundan var hon så full av skit så jag orkade inte tjata mer.Då kommer hon kutandes ut ur skogen och har pyntat sig själv igen.I halsbandet hänger något.Hon har rullat sig och i halsbandet har  fastnat ett vadar fågelben ca 15 cm långt med lite skinn och fjäder kvar.Själva fågelfoten sitter fast i hennes halsband.Jag tror jag får krupp, fick ta i skiten för att få loss.Hunden luktar redan för innan as.Bilen hem luktar as,fällen luktar as ,jag luktar lika för jag tagit i hundfan.Rätt in i duschen,med hunden.Sen styrke kaffe.Duschstädning blev hela toan storstäd.Kläd och hundfälls tvätt.Så städning blev det på min lediga dag.Idag blir det koppel på, funderar starkt på ett flexi. Lite jobb och sen spår imorgon.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards