Alla inlägg den 1 april 2011

Av Ohlsson - 1 april 2011 10:04

Klev jag till sängs i Onsdags kväll trött trött.1 timme skogen på fm med prommenad och 3.5 på em med spår och uppletande.Tar hårt på gamla människan.Har stukat en fot, funkar bara hårt tejpad och smärtstillad var tredje timme.Får ge den helgen och hoppas den tar sig igen.För några veckor sen var det knät som fick stryk.Lite besviken på mina leder. Men man ska inte ge sig.Emblas spår hade inte mycket mer att önska jag var bus nöjd.Uppletandet var si så där ,hon jobbar bra hela tiden .Men en aning springig,raka skick på linje nästa veckas projekt.Igår kväll hade jag turen att få ta del av en grupp till framåtsändandet (Tack till er).Nöjd men vår prestation, jobbar vidare på samma sätt.Körde stegen 2 ggr var ok.Lite annat smått o gott hanns med men tränade nog lite länge,tappade på slutet.Plats och sitt i grupp.Har tusan så svårt att sätta henne upp på första kommandot efter platsen.Funderar på om min kryptränings metod har något med det att göra,hon ligger ju även tungt på fjärren.Tål att tänkas på, kanske släpper den kryp träningen så länge och går tillbaka till det jag gjorde innan.Nästa vecka är härligt hundig, spår, varbergs träning och tävling på helgen.Nån som läser som har en dubbelbur passande till v70 2000 års modell.Hör av er.Trevlig helg där ute.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards