Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Ohlsson - 9 februari 2011 14:03

Känns livet kass, har nu lånat nät och tänkte ta lite tid att blogga.Trodde inte att jag skulle sakna internet så som jag gör.Har en jäkla massa tid över till annat inte nåt ont utan gott.Idag spår med båda hundarna Embla missade första apporten vanligt fel hos henne.Tar det inte så allvarlig då det var längesen vi spårade, Balle kort spår 3 apporter hade även tid att äta harskit snacka om simultan kapacitet.Fick äta sin mög han spårar ju bara på skoj.Igår tränade jag och Embla framåtsändande och saker börjar falla på sin plats.Ska nu ta tag rejält i krypet och tungen tänkte bli bra i år. Låter kaxigt men utan vinnarskalle inga vinster.Vad sen vinster är för oss det vet vi bara själv.Fick just besked att mitt nya  modem finns att hämta håll alla tummar att det är det som felar :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards