Alla inlägg den 19 december 2011

Av Ohlsson - 19 december 2011 14:23

Rastat i Vedby,tränat lydnad på himmaplanen .Sen blev det ett uppletande i Bjärsgård.La ut 6 föremål på en halv ruta alla in inga byten.Sen bilen för hunden, la ut 6 föremål igen trodde jag.Kom ihåg 5 tänkte att jag tappat nr 6 i rutan.Kör på... 5 st in fortsätter skicka .Embla kom in tom  till mig 4ggr gillas! sista gången mega belöning tänkte att jag bryr mig inte på sista.Var så glad att hon kom in och fick nya direktiv.Vid bilen finns föremål nr 6 inte konstigt att hon ej hittade det.Väldigt nöjd matte.  

Tagit tag i plan 2 för ev valp den känns lika bra som plan 1.Städat lite på ovanvåningen där är vi ju inte så ofta.Nu ska jag lära mig min filmkamera ,sen ska här filmas hundträning har ni tur kanske jag lär mig att visa film i bloggen.Funderar på en hemsida undrar om det är svårt.

 

En favvo bild på trädkramarna.


Ovido - Quiz & Flashcards