Alla inlägg den 16 december 2011

Av Ohlsson - 16 december 2011 09:06

Och jag har en självsådd lobelia som blommar livskraft.Mellan huset och asfalten kämpar den sig kvar.Ser lite konstigt ut när man försöker julpimpa lyktan med mossa och äpple och sommarblomman blommar..Sitter och väntar på våra nya stolar som ska komma idag kul med nytt till jul.Sen är det sista jobbe helgen innan helgerna.Var på AK mottagningen igår jag o moffe och lyssnade på info om Waran.Intressant hur gången går från prov till ens personliga dosering och detta ibland flera gånger i månaden.Svensk sjukvård är i det hela nog väldigt bra. Tänk så många som  som varje dag får hjälp. Sen Väla snabbe ärende och Rusta en runda.Middag på landet och sen var det kvällen igen.

 

Har påbörjat en planering för hund nr 3.Den går kanske inte i lås, men då kommer andra planer.Ja !!!!!Pelle tycker ockå så.( läs jag har tjatat hål i huvudet på honom) Det är därför han använder mössa från sept till långt ut på våren.  Skämt å sido det kommer att så småningom bli en hund till hos Ohlssons när och vad det blir återstår att se.Hundarna är mitt liv och min kraft.De får mig att må bra ,att rensa huvudet,att motionera,att träffa vänner osv osv.De är bara VINST och LYCKA.

                                     



Ovido - Quiz & Flashcards