Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Ingen hundträning

Av Ohlsson - 22 maj 2011 19:57

På hela helgen, jag får nog snart krupp.Fredag klännings letande,, gick väl så där inget större utbud i min storlek.Det är sällan min vikt stör mig, ska vara i skogen i uppförslut och så i kläd affärerna när det gäller finkläder.Det var inte så kul.Lördagen lite loppis, inga fynd där heller och sen utflykt med Sara i Pålsjö.God matsäck och underbar utsikt.Grillat på kvällen.Söndagen innehöll fönsterputs och städning!!! vad man hinner när man hjälps åt. Middag med Linda o Björn och sen bara slappa ppå kvällen.Imorgon får det nog tränas hund jag saknar det så,hoppas Embla tycker samma.

  Bifogar en bild på min baden baden stol nån som kan gissa vad detta är ?????

  Så här kan det också se ut!!!!

 
 
Ingen bild

Puff

22 maj 2011 22:06

Tack för den goda maten och de goda råden.
Jag tror att det är många många små spindlar
som vill leva i din stol.

 
Ingen bild

mamma

23 maj 2011 08:52

Alldeles rätt massor av spindelbarn och Pelle tycker det är synd att ta bort dem.Jag fasar för att det är sådana stora som kommer in på hösten, där är många.

 
Ingen bild

systeryster

23 maj 2011 12:39

Ta bort dom!! Era jättespindlar i Söndraby är inget att leka med! Vi har ju lyckats träffa två stycken, och det är två för mycket!! Vill du ha påhälsning av systra din får du vara snäll och ta kål på dom här äggen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ohlsson - 14 februari 2019 14:48

Saker blir inte alltid som man tänkt sig.Utmaningarna kanske blev för stora .Förutsättningarna var kanske inte opptimala.Ja orsakerna är många och långa och de tänker jag inte dryfta här.Men för mig blev det klart att mitt nya jobb som jag började 1/...

Av Ohlsson - 15 januari 2019 15:42

    Igår på min födelsedag for vi till stranden.Planen var Alestenar tänkte det kunde vara häftigt vid denna årstid,Men en halkig morgon, så planen ändrades till Ä-holm och sibirien. Det blåste förskräckligt underbart  .För mig som behövde rensa ...

Av Ohlsson - 13 januari 2019 13:54


 Idag händer det viktiga saker vi badar dinosaurier. Och det passar ju för mormor är ju typ från juratiden. Visst är det härligt att slabba med vatten, måla målarbok och bygga pussel. De två unga herrarna har ju lite olika önskningar.  ...

Av Ohlsson - 4 juni 2018 07:41

Nu har vi betat av ett av förra årets mål RLDF   . Vi hade uppflytt i och med en 100poängare,men vill ha titeln också. Så vi dammade av oss och anmälde till två klasser.Denna fantastiska hund som inte kört rally på ett år.Vi tränade med skyltar en gå...

Av Ohlsson - 20 maj 2018 23:10


Så länge så jag glömt lösenordet för bloggen.Vad händer här då.Ja Myrrah har tävlat en klass två  agility efter 13 månaders uppehåll och rehab träning.Det känns väldigt kul.Blixtra har tävlat klass 1 agility, det går undan,vi måste bli lite mer samst...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards