Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Ohlsson - 31 maj 2011 10:16

Har börjat på en sökurs.Intressant verkar mycket intressant.Osäkert om jag kommer att träna med denna hunden eller bara lära mig för framtiden.Jag hade verkligen ingen aning om sök mer än att jag figgat nån gång.Framtiden får visa väg vad det blir.Nått som jag inte vill släppa är spåret.Sen måste det finnas tid till lydnadsträningen.jOBBA SKA MAN VISST OCKSÅ. familjen vill väl också ses nån gång.

Här sitter jag och ynkar om att min tid inte räcker fy skäms,tänk jag har både tid och möjlighet att hålla på med vad jag vill.Mätt o go med tak över huvudet.

Veckans JIPPIE är Emblas prover som bara visade rätt.Kan min hund ha MOGNAT? och jag tar det för slöhet.

Nu stundar det snart bröllop och jag har köpt klänning.Inte för att jag gillar den men jag står ut i den.Prövade nån men då kände jag att jag skulle gruva mig redan innan att ha den på.

  Likt ett vidsvin bökar han i mina rabatter,flyttar på Astrar och Tagetes.Kan man bli arg nån längre stund nej icke,söte Göte himself.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards