Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Halsfluss

Av Ohlsson - 10 januari 2011 16:30

Orsakad av bakterier och kan således botas med penicillin.Ringde Vårdcentralen 12.30 fick tid 13.30 var hemma 14.30 med medicin.Det kallar jag bra sjukvård.

10 dagar penicillin.

Smittfri om 2 dagar hoppas ni som jag träffat klarar er undan halsont.

Längtar efter lite ljumma vindar grönt gräs och uppletande.Fika i skogen och kanske ett spår.Husvagns drömmar,äta ute ,bada med hundarna.Men först kanske granen ska åka ut.

 
 
Ingen bild

systeryster

10 januari 2011 18:48

Hallo där!! Var det inte du som förbannade värmen i somras och som längtade efter att få kura i ditt bo när höststormarna yrde?? Och som längtade efter vinter och snö?? Så njut nu för fasen!!
Föresten....krya på dej....

 
Ingen bild

MO

10 januari 2011 21:23

Ja ja det är nog åldern är aldrig nöjd.Tack
Blåa kapslar 3ggr dagligen ska fixa det Ska sväljas hela.Spännande när hela ens svalg är borta innehåller bara tosiller.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ohlsson - 14 februari 2019 14:48

Saker blir inte alltid som man tänkt sig.Utmaningarna kanske blev för stora .Förutsättningarna var kanske inte opptimala.Ja orsakerna är många och långa och de tänker jag inte dryfta här.Men för mig blev det klart att mitt nya jobb som jag började 1/...

Av Ohlsson - 15 januari 2019 15:42

    Igår på min födelsedag for vi till stranden.Planen var Alestenar tänkte det kunde vara häftigt vid denna årstid,Men en halkig morgon, så planen ändrades till Ä-holm och sibirien. Det blåste förskräckligt underbart  .För mig som behövde rensa ...

Av Ohlsson - 13 januari 2019 13:54


 Idag händer det viktiga saker vi badar dinosaurier. Och det passar ju för mormor är ju typ från juratiden. Visst är det härligt att slabba med vatten, måla målarbok och bygga pussel. De två unga herrarna har ju lite olika önskningar.  ...

Av Ohlsson - 4 juni 2018 07:41

Nu har vi betat av ett av förra årets mål RLDF   . Vi hade uppflytt i och med en 100poängare,men vill ha titeln också. Så vi dammade av oss och anmälde till två klasser.Denna fantastiska hund som inte kört rally på ett år.Vi tränade med skyltar en gå...

Av Ohlsson - 20 maj 2018 23:10


Så länge så jag glömt lösenordet för bloggen.Vad händer här då.Ja Myrrah har tävlat en klass två  agility efter 13 månaders uppehåll och rehab träning.Det känns väldigt kul.Blixtra har tävlat klass 1 agility, det går undan,vi måste bli lite mer samst...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards