Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Ohlsson - 8 januari 2011 13:04

Har svikit mig,vaknade upp i onsdags med halsont.Jag har inte i mitt vuxna liv nån gång haft så ont i halsen.Tala är silver tiga är guld och jag tiger.Skulle jag pröva mina stämband så spelar de mig stora spratt.Vad tycks om korgossekastrat pip eller brummel ala Martin Ljung, eller så kommer inget ljud bara läpparna rör sig.Gissa hur kul det är att tala i telefon,när allting bara kraschar.Vissa här hemma gillar nog läget.Men de ska jag säga! jag kommer igen.Har sjukskrivit mig i helgen och går här i underställ o bara går,o ligger o sitter o ligger o så.Hade ju lätt tappat all övervikt om det fortsätter, bara att svälja lite saft tar emot.

Halsmandel bantnings kuren vill ni ha virus eller bakterie  mitt val är nog virus för med bakterien följer nog högre feber och snuva.

Så ett litet jävla virus har bestämt sig för att min slemhinna är den bästa pöka platsen och där sitter det och förökar sig.Och alla preventiva åtgärder har gått om intet .

C vitamin.Vitlök.Halstabletter.Massor av vätska.Gurglande.Det är bara spriten som fattas.Och de ska jag säga att bjuda dem på gratis grogg där går gränsen, de får pöka på nyktra.

trevlig helg

  


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards