Alla inlägg den 19 april 2010

Av Ohlsson - 19 april 2010 08:15

En hundig vår är det i vår.Började nån stans i Bromölla och kommer att avslutas med bruksträning kring studenten.Dess emellan var det träning för Maria Venhammar i helgen och snart en resa till Svartbergs.Sjukt kul men nu har jag ett väldigt dåligt samvete för husse.Därför har jag bestämt mig att ligga lite lägre inför hösten.Jag jobbar ju två helger av 4 och far jag de andra så ses vi knappt.För i veckorna jobbar han och jag väldigt olika.Jag jobbar när han är ledig ungefär.Så nu gäller det att suga till sig så mycket kunskap som möjligt.I hunderiet är det mega svårt för alla har lite olika tänk.Använd en del stoppa resten i ryggsäck att ta fram vid behov.Skapa din egen filosofi.

I dag får det bli en skogs runda innan jobb jag tror Embla kommer att njuta.

Ovido - Quiz & Flashcards