Alla inlägg den 5 april 2010

Av Ohlsson - 5 april 2010 20:45

Trött är man idag, jobbat hela påsken och en dag kvar.Ledig ons o tors sen jobbe helg igen.Denna period har jag planerat fel, för mycket annat att tänka på .Men lite sol och vår så kommer mer ork.Men det känns att man inte är 30 år längre.

Stel här krämpor där.Ingen hundträning  på flera dagar, ganska skönt . Husse har ju promenerat dem i skogen.Fast vi bytat mat och håller igen tycker jag inte Embla tappar vikt.Tränings godiset är väl boven i dramat.

Hela förra veckan var jag arg,hör väl åldern till men man blir trött av att vara arg . Måste boosta positiva energier.Finns de på burk??? 

Tänkte visa vinsten i tävlingen

   Denna jycke kommer att  snart springa till storgatan.

Nästa tävling kommer senare i vår .Det blir nog en geografisk upplevelse, ska bara ta form i mitt huvud.

Köpte 4 nya sjalar härom dagen fina sommarfärger.Och några tunikor.Det är kul med sjalar, får aldrig för många.Nu ska jag natta natti













    

Ovido - Quiz & Flashcards