Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Columbia

Av Ohlsson - 10 november 2010 11:11

Bettan är ju borta och Col 474 har övertagit platsen som andra fiol.I och med detta också bytat namn går numera under namnet Columbia.För dagen ny besiktigad med blankt papper(bra jobbat husse).Ikväll inne träning, igår uteträning där jag var en riktigt kass förare.Fick ta ett pass på em också och då blev känslan bättre.Idag prommisen avklarad och lite trädgårds träning med fokus på fjärr och ff.Nu softa och köra ett varv med dammsugaren.Laga nått kasslergojs typ kylskåps inventering.Har snott en bild från Mias blogg.

Fotograf LISA LYHAGEN.

Min och Emblas favorit sysselsättning.Finns det något trevligare att göra med hund.Spåra är jättekul.Känns som om man ska ta och lägga ett imorgon.

  

 
 
Mia med flock

Mia med flock

10 november 2010 16:32

Sno du på, bilden är ju på din hund och jag är ju inte ens fotograf:) Men det var med min kamera!

Spår är underbart! Måste få in det till helgen med!

http://agilityvilda.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ohlsson - 14 februari 2019 14:48

Saker blir inte alltid som man tänkt sig.Utmaningarna kanske blev för stora .Förutsättningarna var kanske inte opptimala.Ja orsakerna är många och långa och de tänker jag inte dryfta här.Men för mig blev det klart att mitt nya jobb som jag började 1/...

Av Ohlsson - 15 januari 2019 15:42

    Igår på min födelsedag for vi till stranden.Planen var Alestenar tänkte det kunde vara häftigt vid denna årstid,Men en halkig morgon, så planen ändrades till Ä-holm och sibirien. Det blåste förskräckligt underbart  .För mig som behövde rensa ...

Av Ohlsson - 13 januari 2019 13:54


 Idag händer det viktiga saker vi badar dinosaurier. Och det passar ju för mormor är ju typ från juratiden. Visst är det härligt att slabba med vatten, måla målarbok och bygga pussel. De två unga herrarna har ju lite olika önskningar.  ...

Av Ohlsson - 4 juni 2018 07:41

Nu har vi betat av ett av förra årets mål RLDF   . Vi hade uppflytt i och med en 100poängare,men vill ha titeln också. Så vi dammade av oss och anmälde till två klasser.Denna fantastiska hund som inte kört rally på ett år.Vi tränade med skyltar en gå...

Av Ohlsson - 20 maj 2018 23:10


Så länge så jag glömt lösenordet för bloggen.Vad händer här då.Ja Myrrah har tävlat en klass två  agility efter 13 månaders uppehåll och rehab träning.Det känns väldigt kul.Blixtra har tävlat klass 1 agility, det går undan,vi måste bli lite mer samst...

Ovido - Quiz & Flashcards