Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Lek Tajm

Av Ohlsson - 30 juni 2010 21:34

Gjorde en ny leksak idag. Embla har börjat tycka att personer bakom sig på fjärren är lurt.Så jag får bygga en förväntan på att dessa är superkul,och belönings utdelare.Ok leka älskar hon, boll på snöre, men tar lika ofta i handen som bolle eller snöre.Vem vill då leka men henne,och jag unnar mina tränings kamrater hela händer så jag gjorde en lång fläta idag.Ja husse det rök ett lakan  men vi har många till.Tänkte bygga in lite värde i flätan så vi lekte först jag och hundarna, och sen bara de.Kolla här.

  

Ska vi leka???

  

Men om jag trycker in den i käften då kan du väl leka med mig.

  

Kom igen nu  e du stark?

  

Nä du nu får det vara slut på såna trams.   

 
 
Mia med flock

Mia med flock

1 juli 2010 07:28

Så fina de är!

http://agilityvilda.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ohlsson - 14 februari 2019 14:48

Saker blir inte alltid som man tänkt sig.Utmaningarna kanske blev för stora .Förutsättningarna var kanske inte opptimala.Ja orsakerna är många och långa och de tänker jag inte dryfta här.Men för mig blev det klart att mitt nya jobb som jag började 1/...

Av Ohlsson - 15 januari 2019 15:42

    Igår på min födelsedag for vi till stranden.Planen var Alestenar tänkte det kunde vara häftigt vid denna årstid,Men en halkig morgon, så planen ändrades till Ä-holm och sibirien. Det blåste förskräckligt underbart  .För mig som behövde rensa ...

Av Ohlsson - 13 januari 2019 13:54


 Idag händer det viktiga saker vi badar dinosaurier. Och det passar ju för mormor är ju typ från juratiden. Visst är det härligt att slabba med vatten, måla målarbok och bygga pussel. De två unga herrarna har ju lite olika önskningar.  ...

Av Ohlsson - 4 juni 2018 07:41

Nu har vi betat av ett av förra årets mål RLDF   . Vi hade uppflytt i och med en 100poängare,men vill ha titeln också. Så vi dammade av oss och anmälde till två klasser.Denna fantastiska hund som inte kört rally på ett år.Vi tränade med skyltar en gå...

Av Ohlsson - 20 maj 2018 23:10


Så länge så jag glömt lösenordet för bloggen.Vad händer här då.Ja Myrrah har tävlat en klass två  agility efter 13 månaders uppehåll och rehab träning.Det känns väldigt kul.Blixtra har tävlat klass 1 agility, det går undan,vi måste bli lite mer samst...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards