Alla inlägg den 4 april 2017

Av Ohlsson - 4 april 2017 11:26

Jag och Blixten har tränings tävlat. Kanon tillfälle på en klubb hon aldrig varit .Ny tävlingsledare och en manlig domare.Blixten skötte detta med bravur tycker jag.Tillika åkte vi dit med kompis så hon fick sitta i en för henne ovan situation innan.Vi anmälde, rasta och körde några minuter träning sen fick hundarna i bilen igen.Lottade och vi drog ettan. Fick ta den tid jag behövde och sa att 5 min var nog bra.Använde nog de ungefär att hämta hund och värma.Blixten höll ihop jättefint.Matte slarvade lite med att inte ha henne rakt sittande i starten på inkallningen.Matten slängde även ut en hand i stanna kvar vid hoppet,Den var jag inte medveten om och så bra att få uppmärksammad. Lite snea sitt så det får vi kolla upp.Detta hade även husse noterat och påtalat helgen innan.

Så nu tror jag det blir en tävling på riktigt.Sakerna finns där och det är bara att testa.Går det inte så har man bra kvitto på vad som bör tränas mera.Har även anmält till rallylydnad detta är mera osäkert då vi tränat det väldigt lite.Men ser det som lite miljöträning, och tävlings situations träning för matten.

  Här är hon the evil one.Älskar ögonen.

Ovido - Quiz & Flashcards