Alla inlägg den 15 november 2015

Av Ohlsson - 15 november 2015 11:43

Fredagen  bjöd på clinic i fotgående.Emma Willblad på agilityfabriken.En hel del nytänk för mig. Men jag tror på det och bara längtar att få börja så med nästa hund.Under tiden lirar vi med den vi har.

Lördagen skulle Svalövs brukshundklubb ha rallydag på segra.Kände inte till instruktören men tyckte att det lät bra och prisvärt.För mig och Myrrah är det viktig träning att komma ut med okända hundar.Platsen var ju känd för henne.Och jag får säga att nu är vi dit jag ville komma.Själva rally träningen var också givande ,en avancerad bana var byggd vi fick gå den och instruktören talade om vad hon såg.Jag fick fram samma beteende som på tävling, massor av frustration och skall.Fick med mig många tips och verktyg tyckte jag.En kanon dag som var helt otippad.

På måndag börjar vi tävlingslydnads kurs.Målet med den är att få till stadga och störningsträning.

    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards