Direktlänk till inlägg 5 december 2014

EN ledig dag.

Av Ohlsson - 5 december 2014 11:33

Sen vi fått kravet att gå in o jobba  8 korta turer på 8 veckor så känns det att fler dagar är stressiga och sönder hackade.Därför är helt lediga dagar guld värda, men samtidigt så stressande .Dessa dagar ska ju tillfredställa så många behov av en ledig dag.Så också idag, jag var så sugen på kall mjölk o lussekatt till frukost(Ja jag vet men jag är bara människa det slank ner en peppar kaka också  .Sitta i mitt kök och ha så mörkt bara mina stjärnor tända.Samtidigt som jag ville sova länge... krock o kollision.Löste det smidigt tyckte jag! Gick upp 06 med Pelle mata hundar intog min efterlängtade frukost det var becksvart ute gillas.Slappa vid datorn en liten stund och gick sen o la mig sov till 08.30.Tog frukost nr 2 vid tv kunskapskanalen älskar den.Softat hela fm .Ska se om det finns inspiration till lite dammsugning.Ikväll blir det träning i Segra hallen. Det ser nog både jag o Myrrah fram emot. Härligt med dagar då man drar lite i handbromsen.Kolla er handbroms ni också, det är nog inte fel.Idag får Embla pryda bloggen snart lika grå som jag.  

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Ohlsson - 14 februari 2019 14:48

Saker blir inte alltid som man tänkt sig.Utmaningarna kanske blev för stora .Förutsättningarna var kanske inte opptimala.Ja orsakerna är många och långa och de tänker jag inte dryfta här.Men för mig blev det klart att mitt nya jobb som jag började 1/...

Av Ohlsson - 15 januari 2019 15:42

    Igår på min födelsedag for vi till stranden.Planen var Alestenar tänkte det kunde vara häftigt vid denna årstid,Men en halkig morgon, så planen ändrades till Ä-holm och sibirien. Det blåste förskräckligt underbart  .För mig som behövde rensa ...

Av Ohlsson - 13 januari 2019 13:54


 Idag händer det viktiga saker vi badar dinosaurier. Och det passar ju för mormor är ju typ från juratiden. Visst är det härligt att slabba med vatten, måla målarbok och bygga pussel. De två unga herrarna har ju lite olika önskningar.  ...

Av Ohlsson - 4 juni 2018 07:41

Nu har vi betat av ett av förra årets mål RLDF   . Vi hade uppflytt i och med en 100poängare,men vill ha titeln också. Så vi dammade av oss och anmälde till två klasser.Denna fantastiska hund som inte kört rally på ett år.Vi tränade med skyltar en gå...

Av Ohlsson - 20 maj 2018 23:10


Så länge så jag glömt lösenordet för bloggen.Vad händer här då.Ja Myrrah har tävlat en klass två  agility efter 13 månaders uppehåll och rehab träning.Det känns väldigt kul.Blixtra har tävlat klass 1 agility, det går undan,vi måste bli lite mer samst...

Ovido - Quiz & Flashcards