Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Ohlsson - 26 oktober 2013 21:37

Efter träningen i går så var jag ganska nedstämd.Embla har svårt med högerhandlingen.Så idag på tävlingen hade jag inga stora förhoppningar ,var glad för godkänt resultat.Nu small det till hos oss båda och 96p och 1:a placering.Hoppsan satt gott nu ska vi träna höger i vinter och återkomma till våren.

 


Idag tog jag fram kameran och la in de absolut sista bilderna av Balder i datorn.Har inte känt för det innan .Men här kommer en bild från sista dagen här hemma.En trött gammal man.Jag kan fortfarande känna hans stora tassar i min hand och de luktade så gott.Jag kan fortfarande titta ut för att se var han är.Saknar

 

 Som tur är har vi dessa två kvar som förgyller våra dagar.Myrrah som alltid vill vara nära .Hon sover tätt intill min mage på natten.Och surar om hon inte får plats,ska ha med alla när hon går och lägger sig..Nära nära.Och nu tar Embla det också med ro och ligger kvar.  

Ovido - Quiz & Flashcards