Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Ohlsson - 26 juli 2012 12:47

I valpmanualer man läst står skrik till högt när valpen  biter.Så gör syskonen  när det går för hårt till i leken.Ja det kanske fungerar... NOT.....Myrrah blir sjukt taggad av detta och lägger i en högre växel med en gång.Nu gillar jag de flesta av mina byxor och är även glad i mina ben så en plan måste smidas.Eftersom hon taggar så känns det inte som att fya och nejja leder åt rätt håll.Och jag vill ju ha lite djävulskap kvar, så en droppe ättika på varje ankel så var det problemet löst smidigt.Och det har funkat hela förmiddagen.Kampar med det mesta ,leksaker ,hackor, räfsor.Vårt dygn är dagtid uppdelat i 85 minuters perioder.20 mysiga nyvakna 45 full rulle bit o slit  och 20minuters mys igen sen sover hon ca lika länge igen.Har börjat lite försiktigt att klicka in henne,annars chillar vi mest och lär känna varandra och hus o trädgård.Hon är väldigt glad för att vara ute och äter bättre om hon får göra det utomhus.

Hade tänkt filma en del hundspråk och så nu mellan hundarna.HAHA di gula håller sig på behörigt avstånd från chockladpralinen,för att inte hammna i käftarna på henne.Så det har det inte blivit mycket av.  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards