Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Ohlsson - 15 oktober 2012 22:37

Jag hade en valp som sov 23 -05 i sin bur!!! jag pallade inte gå upp 5 mer än 7 veckor så hon fick en stund i sängen .Nu har jag en större valp som bara sover i vår säng.Knasigt som det blev.Och jag som absolut inte skulle ha fler hundar i sängen  

Ni skulle bara höra vilka tonarter hon kan.Annars tycker jag det börjar ta sig.Vi tränar på,men jag har tömt skrivbordet på alla hundgurus böcker och grundfärdighetslistor mm.Känns befriande inte alls så stressande som innan   för varför  tränar jag hund, jo för mig själv o hunden  alla andra kan faktiskt ge sjutton i hur  långt vi kommit o hur det går. En underbar tanke att tänka. Mina mål har kanske inte ändrats, men vägen dit dock.Det finns ingen deadline bara en massa skoj på vägen.Och där släppte jag ut hunden ur buren igen!!! ska packa ihop skiten imorgon.Jag får sätta in en bia i sovrummet föreslog det idag.Då svarar Pelle JAG TROR INTE DU FÅR PLATS I DEN 

Natti på er .

   Har svårt att se mig mätt på denna .
























Ovido - Quiz & Flashcards