Direktlänk till inlägg 9 september 2012

Fröken orange 15 veckor.

Av Ohlsson - 9 september 2012 18:01

Firar vi med ett nytt halsband.Var på Sofiero igår kollade mest agility och lite i stånden med hundsaker. Oranga halsband fanns det inte så många.Så lyckan blev stor när jag fann detta.Och i realådan dessutom, en hundring bara för ett eckers i orange läder.

    

I veckan har vi spårat grus, granskog och gräsmattespår,inte så långa men lite olika upplägg.Lek och kontakt har prioriterats ett par dagar.Miljötränat på biltvätten blev det på em, och där

blev Myrrah stucken av något i nosen svullnade på en stund men nu är det borta igen.

Sover hur länge som helst på morgonen om det sker i vår säng:-)

Embla har spårat och kört uppletande impad av henne.Balder var kass i ett par dagar,tills jag kom på att hans magpiller inte fanns i hans dosett, så är det med egenvård:-)Nu mindre illamående igen.

15 veckor på dagen och lite parabolvarning är det på öronen.

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Ohlsson - 14 februari 2019 14:48

Saker blir inte alltid som man tänkt sig.Utmaningarna kanske blev för stora .Förutsättningarna var kanske inte opptimala.Ja orsakerna är många och långa och de tänker jag inte dryfta här.Men för mig blev det klart att mitt nya jobb som jag började 1/...

Av Ohlsson - 15 januari 2019 15:42

    Igår på min födelsedag for vi till stranden.Planen var Alestenar tänkte det kunde vara häftigt vid denna årstid,Men en halkig morgon, så planen ändrades till Ä-holm och sibirien. Det blåste förskräckligt underbart  .För mig som behövde rensa ...

Av Ohlsson - 13 januari 2019 13:54


 Idag händer det viktiga saker vi badar dinosaurier. Och det passar ju för mormor är ju typ från juratiden. Visst är det härligt att slabba med vatten, måla målarbok och bygga pussel. De två unga herrarna har ju lite olika önskningar.  ...

Av Ohlsson - 4 juni 2018 07:41

Nu har vi betat av ett av förra årets mål RLDF   . Vi hade uppflytt i och med en 100poängare,men vill ha titeln också. Så vi dammade av oss och anmälde till två klasser.Denna fantastiska hund som inte kört rally på ett år.Vi tränade med skyltar en gå...

Av Ohlsson - 20 maj 2018 23:10


Så länge så jag glömt lösenordet för bloggen.Vad händer här då.Ja Myrrah har tävlat en klass två  agility efter 13 månaders uppehåll och rehab träning.Det känns väldigt kul.Blixtra har tävlat klass 1 agility, det går undan,vi måste bli lite mer samst...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards