Alla inlägg under april 2012

Av Ohlsson - 4 april 2012 11:49

Hade jag igår.En hel dag och ingen tid att passa.Sov till 08.30 åt frukost, läste lite bok ,åkte till skogs och promenerade 1.5 timme.Hem och tränade kryp och framåtsändande.Får fortsätta träningen så är vi helbra till hösten:)För reserv 9 resp 8 på de anmälda tävlingarna suger ju.Ska nog piffa till 3:ans moment och köra nån tävling till.Känner mig inte färdig tränad med eliten och det kanske inte är ett mål just nu.

Satt i grindar i min bil.

Före.

     Efter


Balder stortrivs, bättre plats till honom .Jag gillar att det inte skramlar, primek buren lät en del.Och Embla ska ju dela sin bur, men ännu är hon lyckligt ovetande.Jag håller på att få fnatt så sakta tiden går.Vill ju så gärna att det ska vara valpar och en tik till mig.

Nästa vecka är det dags för Kernholm kurs igen.Måste komma ihåg att träna på mitt moment.

 

Har lekt med hundarna igen.Och fotat till en power point presentation .Leta som aktivering, så här kul hade husse och Balder när de vindat in ett föremål.Balder är numera en fena på att hitta grejjer och äver komma tillbaka med dem.Tänk vad vi lärt oss under dessa 10 år, både han och jag.

 





Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards