Alla inlägg den 11 september 2011

Av Ohlsson - 11 september 2011 10:56

illa var det natten mellan fredag och lördag.Sjukt magsjuk i tre timmar nog matförgiftad.Men nångång vid 03.00 så lugnade det sig.På darriga ben till Åstorp skulle ha valpkurs,hitta en ersättare samma dag lördag morgon fann jag inte ens lönt att försöka.En mugg kokt vatten och en socker bit när jag kom fram och det stannade kvar.Inkallnings träning och förbudsövningar.Hade picnic i gräset en alldeles riktig övning, hade dukat upp kotletter, leverpastej ,smörgås och köttbullar.Där satt jag på min filt med godsakerna , och alla löste uppgiften bra.En kul kurs detta alla är amitiösa och tränar.  Då funkar det fast man inte är hundra. Är så kul när man får lite feedback.Hem och vilade en stund sen kalas för Piff och Puff.Söndagen skulle bjudit på agility men jag kände att min kropp behöver vila en aning.Sorry men det kommer fler tävlingar att titta på.Nu ska dagen gå i snigelfart för sen kommer två veckor med mycket jobbetimmar.Sen är det minsann dags för Svartberg igen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards