Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Ohlsson - 30 augusti 2011 09:16

Körde till Höör igår köpte ett regnställ Tenson. Har ju snöat in på Didrikson ett tag, men blev förtjust i detta.Nu gäller det om det är bra och hållbart.Tog en tur till Teba och blev så besviken.Här hade man flyttat om lite och gjort smalare gångar mellan hyllplanen.Det kändes nästan som om sakerna på hyllerna föll över en och handla lusten försvann ganska snabbt,det där att gå runt och kolla blev bara för mycket. Sorry Teba inget bra drag.Alltså kom jag inte hem med nått nytt halsband:(

Firat födelsegrisar har också hunnits med.Balder 9år i söndags.Och moffe fyllde igår.

Lite lydnads träning ska hinnas idag och veckan bör innehålla minst två spår.Och gärna ett uppletande.Trädgårdsfix önskas också men jag kryper inte där i regn och blåst.En 20åring och en 26 åring ska firas, nån tävling är planerad.Fönster skulle putsas.Känns  som om min frivecka fort fylls om jag har lust .Har jag det??? Svampen jag glömde svampen den måste också tittas till har den vuxit till sig.

En bild på födelse grisen söt göte snyggeballe King Wizards Nuffield.


 

Ovido - Quiz & Flashcards